Розробка та реалізація бізнес-логіки гри Магічний шутер

Abstract

Темою бакалаврської роботи є розробка та реалізація бізнес-логіки для комп’ютерної гри на рушії Unreal Engine 5. У роботі проаналізовано сучасні підходи до побудови внутрішньої логіки ігор та реалізовано систему бойових здібностей із використанням GAS, C++ і Blueprint. Метою роботи є застосування теоретичних знань і практичних навичок для проєктування масштабованої, модульної архітектури бізнес-логіки, здатної забезпечити гнучке керування ігровими здібностями та ефектами в рамках PvP-геймплею. Результатом є працездатна реалізація ігрової логіки: підтримка 16 бойових здібностей, динамічне перемикання типів магії, статус-ефекти, кастомний Ability System Component та базовий NPC.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By