Система керування рівнями синергії в ігрових програмах

Abstract

Тема бакалаврської роботи - Система керування рівнями синергії в ігрових програмах. Мета роботи - розробити та обґрунтувати систему керування рівнями синергії в ігрових програмах з урахуванням впливу темних патернів, а також дослідити можливість її використання для моделювання користувацької поведінки. Об’єкт дослідження - користувацька поведінка в цифрових ігрових програмах під впливом маніпулятивних інтерфейсних рішень. Предмет дослідження - темні патерни в інтерфейсах ігрових програм та механізми синергії, що реалізуються через користувацьку взаємодію. В роботі проведено ґрунтовний аналіз темних патернів та синергії в ігрових програмах, виявлено їх взаємозв’язок і потенціал впливу на поведінку користувачів., систематизовано та класифіковано типи темних патернів, розкрито особливості їх функціонування в соціальному та поведінковому аспектах, запропоновано методологію побудови системи керування рівнями синергії, проведено імітаційний експеримент та підтверджено ефективність обраного підходу. Висновок: запропонована система керування рівнями синергії дозволяє ефективно відстежувати, аналізувати та адаптувати взаємодію користувачів з ігровим середовищем, забезпечуючи баланс між ефективністю дизайну та відповідальністю перед гравцем

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By