Державна політика у сфері реформування загальної середньої освіти
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Дослідження присвячене комплексному аналізу державної політики в
сфері реформування загальної середньої освіти у 2016-2023 роках.
Проаналізовано нормативно-правову законодавчу базу й відзначено
позитивні зрушення в реалізації державної політики в освітній сфері.
Виокремлено основні поняття та категорії, які розкривають смислове
наповнення даного процесу. Окреслено основні стратегічні напрямки та
ініціативи реформ, що спрямовані на розвиток освітньої системи в Україні.
Здійснено порівняння основних тенденцій розвитку європейської та
української шкільної освіти в контексті входження в світовий освітній
простір.
Визначено, що ключовими чинниками, які зумовили необхідність
освітніх реформ є: глобалізаційні процеси, передові досягнення в розвитку
науки й техніки, бажання інтеграції вітчизняної системи освіти в
європейський освітній простір.
Здійснено порівняльну характеристику освітніх тенденцій в країнах
Європейського Союзу та Україні. Відзначено, що реформування системи
освіти в Україні відбувається з врахуванням Рекомендацій Європейського
Парламенту та Ради Європейського Союзу «Про основні компетенції для
навчання протягом усього життя», а також національних особливостей
здобутків системи вітчизняної освіти.
Проведено детальний аналіз імплементації нововведень та здійснено їх
оцінку. Обґрунтовано пропозиції щодо покращення якості освіти та
реформування професійної освіти. Виокремлено коло основних проблем та
окреслено шляхи їх вирішення.3
Матеріали роботи будуть корисними для управлінців освітньої сфери,
а також можуть бути використані в процесі підвищення кваліфікації чи
професійного навчання держслужбовців.
