Удосконалення стратегії просування бренду на засадах digital-маркетингу для закладу ресторанного типу

Abstract

Метою магістерського дослідження є розробка теоретико-методичних підходів до вдосконалення стратегії просування бренду закладу ресторанного типу на засадах цифрового маркетингу для підвищення впізнаваності бренду, залучення клієнтів і зміцнення конкурентних позицій. У ході дослідження були використані наступні методи: аналіз наукової літератури для вивчення основних теоретичних підходів та концепцій, пов’язаних з темою роботи; SWOT-аналіз для ідентифікації сильних і слабких сторін, можливостей та загроз, пов’язаних з об’єктом дослідження; контент-аналіз для аналізу релевантних джерел інформації; методи опитування для збору емпіричних даних щодо сприйняття та оцінки явищ, що вивчаються; методи статистичного аналізу для обробки та інтерпретації зібраних кількісних даних; порівняльний аналіз для оцінки практик та їхнього впливу в різних контекстах; моделювання для формування рекомендацій та прогнозування результатів впровадження запропонованих заходів. Результатом роботи є обґрунтування теоретико-методичних та практичних рекомендації щодо удосконалення стратегії просування бренду на засадах digital-маркетингу для закладу ресторанного типу

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By