Аналіз та розробка стратегій маркетингу у сфері інформаційних технологій
Loading...
Files
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Темою магістерської роботи обрано: «Аналіз та розробка стратегій маркетингу у сфері інформаційних технологій».
Актуальність дослідження зумовлена зростанням ролі інформаційних технологій у сучасній економіці та необхідністю адаптації підприємств до висококонкурентного середовища. Формування ефективних маркетингових стратегій є важливим інструментом для підвищення конкурентоспроможності, зокрема через впровадження інноваційних підходів та адаптацію до швидкозмінних умов ринку.
Автором запропоновано науково-практичні рекомендації з удосконалення маркетингових стратегій ІТ-підприємств, що базуються на використанні адаптивних підходів, таких як Agile, і враховують сучасні виклики цифрової трансформації.
Мета роботи полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних основ і розробці практичних рекомендацій щодо побудови маркетингових стратегій для підприємств у сфері інформаційних технологій, з акцентом на адаптивність, інноваційність та Agile-підхід.
Об'єкт дослідження – процес формування маркетингових стратегій для підприємств ІТ-сфери.
Предмет дослідження – теоретико-методичні засади та практичний інструментарій розробки маркетингових стратегій для підприємств у сфері ІТ.
Результати роботи включають обґрунтування концептуальної рамки адаптивної маркетингової стратегії, використання Agile-підходу в маркетингу, розробку методологічних підходів до впровадження маркетингових стратегій у сфері ІТ та рекомендації з використання інноваційних підходів, таких як програматик-реклама та контент-маркетинг
