Роль цифрового маркетингу у розвитку малого бізнесу під час глобальних криз
Loading...
Files
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Актуальність даної роботи зростанням ролі цифрових тезнологій маркетингу для підтримки та розвитку малого бізнесу в умовах глобальних криз.
Автором розроблено дорожню карту впровадження цифрових технологій маркетингу в стратегію розвитку маголого бізнесу на прикладі маркетингової агенції.
Невирішені аспекти даної тематики полягають у тому, що попри зростаючий інтерес до цифрових технологій у бізнесі, недостатньо дослідженим залишається їх практичне застосування в умовах кризи, зокрема, в сегменті малого бізнесу.
Метою роботи є дослідження ролі цифрового маркетингу у підтримці та розвитку малого бізнесу під час глобальних криз.
Об'єктом дослідження є діяльність малого бізнесу в Україні в умовах глобальних криз.
Предмет дослідження – застосування інструментів цифрового маркетингу для адаптації та зростання малого бізнесу
