Інтерактивні моделі навчання програмуванню

Abstract

Тема бакалаврської роботи - Інтерактивні моделі навчання програмуванню”. Метою роботи розробити, реалізувати та оцінити ефективність інтерактивної моделі навчання програмуванню на мові Python з використанням сучасних веб-технологій, спрямованої на формування практичних навичок та алгоритмічного мислення студентів. Об'єкт дослідження: процес навчання програмуванню в закладах освіти в умовах цифровізації та впровадження інтерактивних технологій. Предмет дослідження: інтерактивні моделі навчання програмуванню, їх структура, інструменти реалізації та вплив на ефективність засвоєння програмного матеріалу. Результати дослідження: Створено та апробовано прототип інтерактивного навчального середовища для програмування на мові Python. У першому розділі здійснено аналізу традиційних проблем та нових викликів у навчанні програмуванню, а також ролі нетехнічних навичок та побудові ефективної навчальної програми. В другому розділі - розглянуто сучасні підходи до навчання програмуванню, включаючи педагогічні стратегії, етапи засвоєння знань та роль викладача у комп'ютерній середовищі.В третьому розділі описано процес розробки та реалізації інтерактивної моделі навчання програмування з використанням веб-технологій та оцінює її практичну фективність. Висновок: Інтерактивні моделі навчання програмуванню демонструють високу ефективність у підготовці студентів до реальних завдань програмування.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By