Реалізація клієнтської стратегії ігрового додатку
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тема бакалаврської робота Реалізація клієнтської стратегії ігрового додатку. Метою роботи є проєктування та реалізація клієнтської стратегії кросплатформного ігрового додатку головоломки на основі сучасних веб-
технологій з урахуванням збереження стану гри, ефективного рендерингу графіки та забезпечення інтерактивного користувацького досвіду. Об’єкт дослідження - процес розробки клієнтської частини кросплатформного ігрового додатку. Предмет дослідження - методи, засоби та архітектурні підходи до реалізації клієнтської стратегії у веб-орієнтованих ігрових додатках. В роботі визначено ключові принципи та виклики, пов’язані з проєктуванням ігрових додатків, розкрито сюжетну основу гри та вимоги до її реалізації, розроблено архітектуру клієнтської частини, інтегровано бібліотеки та побудовано структурну модель програмних компонентів, реалізовано повнофункціональний клієнтський модуль гри, забезпечено управління станом, графікою, інтерфейсом та протестовано готовий продукт Висновок: реалізовано клієнтську стратегію управління ігровим
процесом у веб-орієнтованому додатку головоломки, що поєднує механізми збереження стану гри, гнучку ігрову логіку, графічну інтеграцію через WebGL та адаптивний користувацький інтерфейс