Просування освітніх послуг інструментами соціальних мереж, на прикладі Фахового коледжу культури і мистецтв (м. Калуш)
Loading...
Files
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У роботі досліджується актуальна проблема просування освітніх послуг із використанням інструментів соціальних мереж.
У першому роздлі розглянуто сутність поняття «просування освітніх послуг», охарактеризовано основні платформи соціальних мереж, їхні функціональні можливості, особливості використання для формування позитивного іміджу закладу освіти та залучення нових користувачів.
У другому розділі окреслено, що соціальні мережі Фахового коледжу культури і мистецтв (м. Калуш) стали ефективним інструментом формування позитивного іміджу закладу, просування його цінностей та ідентичності, а також платформою для визнання досягнень колективу й студентів.
