Просування освітніх послуг інструментами соціальних мереж, на прикладі Фахового коледжу культури і мистецтв (м. Калуш)

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У роботі досліджується актуальна проблема просування освітніх послуг із використанням інструментів соціальних мереж. У першому роздлі розглянуто сутність поняття «просування освітніх послуг», охарактеризовано основні платформи соціальних мереж, їхні функціональні можливості, особливості використання для формування позитивного іміджу закладу освіти та залучення нових користувачів. У другому розділі окреслено, що соціальні мережі Фахового коледжу культури і мистецтв (м. Калуш) стали ефективним інструментом формування позитивного іміджу закладу, просування його цінностей та ідентичності, а також платформою для визнання досягнень колективу й студентів.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By