Проєктування туристичного продукту: концепція та реалізація

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Бакалаврська робота присвячена проектуванню туристичного продукту: концепції й реалізації. Актуальність теми зумовлена сучасними тенденціями світового туристичного ринку. У першому розділі критично проаналізовано теоретико-методологічні засади проектування та реалізації туристичного продукту, орієнтованого на використання етнокультурного потенціалу регіону. Проведено аналіз особливостей промислового туризму на досліджуваній території та надано детальну характеристику туристичних ресурсів Прикарпаття. У другому розділі здійснено розробку основної ідеї туру та альтернативних концепцій, обґрунтовано вибір основного варіанту, а також комплектацію основних та додаткових послуг. Виконано підбір потенційних партнерів та постачальників послуг для обслуговування туру. Розроблено технологічну документацію туристичного продукту, включаючи технологічну карту, орієнтовну калькуляцію та інформаційний листок до турпутівки. Здійснено розробку пакету макетів рекламних матеріалів туру. У третьому розділі охарактеризовано основні канали просування туру, визначено підходи до оцінювання ефективності методів просування та здійснено розрахунок витрат на просування туру, а також оцінено їхню потенційну економічну ефективність.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By